Răspunsuri

2014-03-12T18:56:08+02:00
Notam tata cu t
fiica cu f si fiul cu b

t-f= 25 >> t=25+f = 
t-b=29>> t=29+b
f-b= 4 >> f=4+b


t+f+b =  (29+b)+ (4+b)+b= 69 >> 3 x b + 33= 69 >> 3 x b= 33>> b= 33/3= 11 ani

f= 4+b= 15 ani

t=29+b= 40 ani
13 3 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T18:56:13+02:00
T=vârsta tetei
f=vârsta ficei
b=vărsta fiului
f=t-25
b=t-29
t+f+b=69
t+t-25+t-29=69
3t-54=69
3t=69+54
3t=123
t=123/3
t=41 ani
f=41-25=16 ani
b=41-29=12 ani
Sper că te-am ajutat! :)

26 4 26