Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-12T18:40:49+02:00
Poi substantivele cu articol sunt cele care au un articol in fata adica de, la, ca de astea iar cele fara nu au si sunt neearticulate si asta se specifica intr-o analiza de text...:D
ooopss...am gresit astea sunt prepozitii
rticolele sunt cele de la sfarsit..:D
m-am incurcat, scuze.:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T18:41:11+02:00
Subs cu articol hotarat.

Uite,ca sa intelegi, compara "carte" cu "carteA"
a de la sfarsit e articol hotarat.
daca spui "o carte", o este articol nehotarat.

Sper ca ai inteles ceva ceva.. si sper ca te-am ajutat ;)
1 5 1