Răspunsuri

2014-03-12T18:36:00+02:00
Inseamna ca uneori dragostea poate fi cruda.. poti suferi din dragoste.. trebuie sa faci sacrificii.
sper ca am fost de ajutor cat de putin :)
am nevoie de un raspuns mai argumentat, oricum multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T18:40:39+02:00
Dregostea poarta in ea un sentiment impudic si imatur ce poate aduce cu ea suferinta,durere,dor.poate fi considerata o mare nenorocire deoarece poate schimba personalitatea omului,caracterul si poate influenta si activitatile acestuia...deci "dragostea poate schimba vieti si ucide oameni"  este o expresie prin care dragostea poate fi asemanata cu o mare nenorocire
3 3 3