La un joc nr baietilor estu cu 6 mai mare decat cel al fetelor.Daca pleaca 2 baieti fetele vor fi cat 2 pe 3 din nr.baietilor..cate fete si cti baieti sunt?

2
esti in clasa a 4-a?
Da! Dc?
Fiindca voiam sa o fac prin ecuatii,dar mi-am amintit ca problema asta e de clasa a 4-a si se face prin segmente....Si scuza-ma dar nu-mi mai amintesc,sincer :D

Răspunsuri

2014-03-12T18:33:48+02:00
A-fete , b- baieti  b=a+6  daca a+6 - 2 rezukta 2/3 fete cred ca mai raman vreo 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T18:40:22+02:00
B=f+6
(b-2)x2/3=f>> 2xb-4=3xf>> 2xb= 3xf +4⇒ b = (3xf +4)/2

din cele 2 de mai sus ⇒ (3xf +4)/2= f+6 ⇒3xf +4= 2xf+12⇒ 3xf-2xf= 12-4⇒f= 8

b= f+6= 8+6=14
2 4 2