Alcătuește trei enunțuri în care cuvîntul nouă să aibă sensuri diferite

pronume, numeral, adjectiv

2
am primit o carte noua adj.am dat noua goluri numeral noua ne place dansul
Noua ne place sa participam la numeroase concursuri sportive. - pronume ; Am de citit pentru vacanta noua romane la alegere.- numeral cardinal ; Am avut de ales intr-o experienta noua si o aventura.- adjectiv propriu-zis

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T17:39:52+02:00
Pronume- Noua ne-a placut foarte mult excursia.
Numeral - Ana a mancat in total noua mere.
Adjectiv - Cristi are o bicicleta noua.
12 4 12
Pronume- Noua nu ne place matematica.
Numeral - A fost la Sinaia noua zile.
Adjectiv - Bianca a purtat astazi o bluza noua.
2014-03-12T17:41:01+02:00
Noua ne place lb.romana-pronume
Am facut noua copi-numeral
Rochia noua a ajuns in sifonier-adjectiv
8 4 8