Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-12T13:34:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Viteza luminii = ~300.000 km/s :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-12T13:39:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Viteza exacta a luminii in vid =299 792 458 metri/secunda, sau aproximativ 300 000 kilometri/secunda
1 5 1