Răspunsuri

2014-03-12T15:57:53+02:00
A+b+c=674
a=b+25
c=b+23
b+25+b+b+23=674
3b+48=674
Si mai departe scazi 48 ... si in functie de b afli a si c

cred ca este o greseala pentru ca B ne da cu rest si nu trebuie
stai ca ma uit acum
Era b= c+ 23
Inlocuim
c+23+25+c+23+c=674
3c =603
c=201
a=249
b=224
mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T16:00:08+02:00
A=primul număr
b=al doilea număr
c=al treilea număr
a+b+c=674
b+25=a
b-23=c
Înlocuim şi obţinem:
b+25+b+b-23=674
3b+2=674
3b=674-2
3b=672
b= \frac{672}{3}
b=224⇒a=25+224⇒a=249
          ⇒c=224-23⇒c=201
Răspuns: Numerele sunt 249, 224 şi 201.
Verificare:
249+224+201=674
473+201=674
674=674
Sper că te-am ajutat! :)