Răspunsuri

2014-03-12T13:28:27+02:00
(prietenia dintre copii in lectura prietenul meu garrone de edmundo de amicis), prietenia, dupa presupunerile biografilor, s-a transformat în dragoste si s-a pus la cale casatoria lor. Ulterior însa, când Newton s-a hotarât definitiv pentru cariera universitara, el a renuntat.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T13:29:48+02:00
(prietenia dintre copii in lectura prietenul meu garrone de edmundo de amicis), prietenia, dupa presupunerile biografilor, s-a transformat în dragoste si s-a pus la cale casatoria lor. Ulterior însa, când Newton s-a hotarât definitiv pentru cariera universitara, el a renuntat.
2 4 2