Răspunsuri

2014-03-12T11:13:55+02:00

greutatea este un produs adica G=mg unde g - acceleratie gravitationala m-masa

G- greutatea

De ex . un om are masa de 50kg deci greutaea este de aproximativ 50*10=500N

Masa este o marime fizica ce defineste starea de inertie a unui corp.(masa se exprima in kg, g, etc pe când greutatea in Newtown.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T11:14:09+02:00
Masa masoara inertia. Greutatea masoara interactiunea.
2 5 2