Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T10:34:34+02:00
Obiceiuri la nunta= se barbiereste mirele, nasa si moasa ii pun( aceia ce se pune pe cap)ca un fel de marama, inelele casatoritilor se pun pe o pernuta care o tine o domnisoara de onoare,in pieptul mirelui se pun bani. cam atatea stiu. sper ca te-am ajutat!
1 5 1
2014-03-12T10:36:14+02:00

Obiceiuri de nunta in ziua nuntii: bradul , barbieritul mirelui, luatul nasilor de acasa, gatitul miresei, hora miresei, turta miresei, podul de flori

sper ca te-am ajutat

1 5 1