Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T10:27:37+02:00
Daca este scrisa exact asa cum ai scris-o tu, atunci este echivalenta cu:

2 / (3*4)

2 / 12

1/6

Asta e :)
6 4 6
2014-03-12T10:30:31+02:00
aceasta este o fractie supraetajata. rezolvarea ei este:2 pe3pe4 impartim aceste numere (4cu2 si 4cu3) si ne da 2pe1.
sper ca te-am ajutat!
Bya15, vezi ca ai pierdut un 3. Impartind 2 la ceva, orice in afara de 1, nu poate fi egal tot cu 2 ;)
cum adica un 3?