Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T10:19:33+02:00

adjectivele pronominale de intarire au rolul de a accentua un lucru iar in unele texte poate deveni o marca de caracterizare a peronajelor directa sau indirecta prin exemplificarea unor caracteristici de ex.

goe insasi este nepoliticos..:)

3 5 3
2014-03-12T10:21:27+02:00
ele au rol de a accentua lucrul sau pot deveni o marca de caracterizare indirecta si directa a personajelor. sper ca te-am ajutat!
3 3 3