Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-12T09:43:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vecin:1subiect(raspunde la intrebarea cine,ce):vecinul e in curte.
         2nume predicatic(verb copulativ+nume predicativ):el este vecin al lui andrei.
         3atribut.substantival apozitional(sta intre virgule.):el,vecinul meu,andrei e in curte. 
din pitesti tu ?
din arad in ce cls esti?
a 6a A
eu a6a B
:*
2014-01-12T10:54:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vecinul meu şi-a luat o maşină nouă.
Andrei, vecinul meu, este in concediu.
Doctorul este vecinul meu.
1 4 1