Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T08:30:48+02:00
Este frumos de 8 Martie sa sarbatoresti cu familia.(conjunctiv)
As fi sarbatorit de 8 Martie in tara daca nu plecam in strainatate.(conditional perfect)
As sarbatorii de 8 Martie nu este ceva nou(conditional prezent)
A sarbatorii de 8 Martie este o traditie ( infinitiv )
Sarbatorind de 8Martie m-am distrat (gerunziu)
zi una la conditional optativ
,,Te rog'' :)
As fi sarbatorit de 8 Martie in tara daca nu plecam in strainatate (conditional optativ perfect)
As sarbatorii de 8 Martie nu este ceva nou(conditional prezent)
da ms draga
:)
:)
2014-03-12T08:39:44+02:00
SARBATORESC ASTAZI 8MARTIE..(INFINITIV)
SARBATORIND ACEASTA SARBATOARE E FOARTE PLACUT(GERUNZIU)
AS PUTEA SA SARBATORESC ACEATA SARBATOARE CU MAMA MEA LA RESTAURANT.(CONJUNCTIV)
AR SARBATORI ACEASTA,ACASA CU FAMILIA.(CONDITIONAL-OPTATIV)
SPER CA TE-AM AJUTAT!
si mie mi se intampla la fel , dar la infinitiv e a sarbatorii
da corect :)
LASA NU MAI CONTEAZA.
:)
ADICA?