Răspunsuri

2014-03-11T23:03:15+02:00
In interior ca sa stea pe o masa cu forma paralelipipedica
trebuie sa dau raspuns si pentru a) si pentru b)
poii ce ti-am zis eu e la a si la pe pui in sus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T23:13:24+02:00
Energia potentiala este maxima atunci cand centrul de greutate se afla la cea mai mare inaltime fata de plan, deci atunci cand corpul se sprijina cu lungimea pe verticala.
Corpul are stabilitate mazima atunci cand energia potentiala a sistemului e minima, deci atunci cand se sprijina pe plan cu grosimea pe verticala!
Obs: orice sistem din natura evolueaza de la sine catre stari cu energie potentiala minima. Dim acest motiv apa curge la vale, arcul deformat revine la forma initiala, caramida scapata ajunge pe pamant, cand se inteapa camera de la bicileta aerul iese si nu intra!
3 5 3