Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T22:37:12+02:00
Ca si oamenii, pisicile pot fi dreptace sau stangace, ele prezentand o preferinta aparte pentru una din labute.
Daca o pisica toarce, nu inseamna intotdeauna ca se simte bine. Ele torc si cand le este frica sau sunt ranite.
Desi foarte dezvoltat, ochiul unei pisici nu poate distinge toate culorile, iar in plus, pisicile vad invers culorile rosu si verde.
2 5 2
2014-03-11T22:46:43+02:00
1. Amprentele lăbuței unei pisici este unica , asemenea amprentelor digitale ale oamenilor .
2. Bataile inimii sunt de aproximativ doua ori mai mari la pisica (110-140 bpm) decat la om (65-70 bpm), in stare normala (repaus).
3. Blana unei pisici are 150.000 de fire de par pe centimetrul patrat pe spate si 300.000 de fire de par pe centimetrul patrat pe burta.

cine da cat mai multe lucruri despree pisici primeste puncte pt cel mai bun
1.Sunt foarte afectuoase si au calitatea de a aduce liniste in sufletul stapanilor lor.2.originea pisicii este AfricaPisica de casa seamana foarte mult cu ruda ei salbatica: excelent vanator, puternica, agila si supla, cu un simt al auzului si vedere foarte dezvoltate, gheare curbate, falci puternice, dinti ascutiti si mustati sensibile la atingere. Sunt curioase din fire, bune cataratoare, experte in sarit, iar vertebrele flexibile le permit sa-si rasuceasca corpul in aproape orice pozitie. Ca