Răspunsuri

2014-03-11T22:21:27+02:00
Este important sa calatoresti pentru ca personalitatea a se scmba ba esti mai bun ba mai strangator din fiecare calatorie trebuie sa tragi cate o concluzie care iti va ajuta mai tarziu in viata  . 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T22:31:56+02:00
Orice om isi doreste sa calatoreasca,desi,nu oricine constientizeaza importanta acestor experiente,iar rolul lor in formarea personalitatii si contributia acestora duce la imbunatatirea unei culturi.
Calatoria reprezinta un mod de initiere,in arta de a trai,de a simti,de a fi fericit.Spre exemplu,intr-o calatorie inveti sa fii mai tolerant cu ceilalti,sa pretuiesti mai mult ce ai in jurul tau,sa te bucuri de frumusetile naturii si sa observi ca exista oameni diferiti-fata de aceia cu care esti obisnuit.
Pe de alta parte, o calatorie este,de asemenea,un bun prilej de a-ti completa cunostintele de cultura generala,pentru ca orice loc ai vizita acela are o poveste anume.O veche zicala"Calatorului ii sta bine cu drumul",argumenteaza faptul ca,orice om,indiferent de varsta poate calatori si poate sa cunoasca locuri uitate de lume,care insa,au o valoare spirituala.
Asadar,cel mai frumos lucru care ti se poate intampla in timpul unei clatorii este acela de a te descoperi pe tine.Cum spunea si Eliade"cea mai pretioasa calatorie este aceea catre sufletul nostru,catre noi insine",astfel viata devine mult mai simpla cand renunti la tot ce e irelevant si neesential.
5 4 5