Puteti sami scrieti cite 10 propozitii de fiecare fel de conditional va rog frumos urgent imi trebuie

2
Ce sa scriem ?
Ce fel de propozitii
cite 10 propoziti de conditional la prezen trecut si viitor sa se inceapa cu IF
UNREAL IN THE PRESENT UNREAL IN THE PAST

Răspunsuri

2014-03-11T22:21:22+02:00
Conditionalul Prezent ramane neschimbat la toate persoanele:
I would fly - Eu as zbura.Conditionalul prezent continuuI, you...would be flying. Conditionalul prezent continuu inlocuieste conditionalul prezent in aceleasi cazuri in care prezentul continuu inlocuieste prezentul.
If he were here, he would be answering your questions, as we speak Conditionalul Prezent Continuu ca si conditionalul prezent ramane neschimbat la toate persoanele.
I would be flyingConditionalul Trecut 
I would have asked - Eu as fi intrebat
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-11T22:25:57+02:00
Conditionala I exprima o conditie reala şi posibila.
Exemplu:
If it rains, you will need an umbrella.
Daca va ploua, vei avea nevoie de o umbrela.
If I leave now, I will get home at 7 o’clock.
Daca plec acum, voi ajunge acasa la ora 7.
If he does his homework, his teacher will be pleased.
Daca işi face temele, profesorul lui va fi multumit.
She will be tired, if she works so much.
Va fi obosita, daca lucreaza aşa mult.
If you want to, you can borrow my car.
Daca vrei, pot sa imprumuti maşina mea.
Conditionala II exprima o conditie putin probabila si se refera la o situatie ipotetica.
Exemplu:
 If I went to University, I would have a good job.
Daca as merge la facultate, as avea un loc bun de munca.
If he came home, his mother would be very happy.
Daca ar veni acasa, mama lui ar fi foarte fericita. 
If he were dead, she would miss him.
Daca el ar muri, i-ar fi dor de el.
If they had the chance, they would go to London.
Daca ei ar avea ocazia, ei ar pleca la Londra.
Conditionala III exprima o actiune din trecut ce ar fi putut fi posibila, daca s-ar fi indeplinit o anumita conditie. 
Exemplu:
If you had been more careful, this would have never happened.
Daca ai fi fost mai atent, nu s-ar fi intamplat asta.
If he had known the truth, he would have done things differently.
Daca ar fi stiut adevarul, ar fi procedat altfel.
If I had won that money, I would have bought a car.
Daca as fi castigat acei bani, as fi cumparat o masina.
10 4 10
Iti mai atasez cateva propozitii la dar n-am cum sa scriu 10 din fiecare , e prea mult ! O sa editez imediat !
Gata , am editat !
mersi!!!
Cu placere !