Răspunsuri

2014-03-11T22:15:56+02:00
"Tres Metros Sobre El Cielo" pentru că m-a emoţionat foarte mult şi chiar credeam că o să se termine cu bine, dar până la urmă nu a fost aşa. Seamănă cu unele cazuri din zilele noastre.
Filmul "Tres Metros Sobre El Cielo" are o continuare . Continuarea se numește " Tengo Ganas De Ti "
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-12T00:52:46+02:00
Filmul meu preferat este unul romantic care iti da o mare lectie despre viata . Se numeste ,, A walk to remember”. L-am primit intr-o dup-amiaza de la o prietena a mea si mi-a spus ca trebuie sa-l vad neaparat. Din ce imi povestea ea mi-am dat seama ca e un film bun insa cand l-am vazut a intrecut toate asteptarile. Este genul de film care incearca sa-ti deschida ochii si sa te faca sa vezi cat de importanta e viata. Pe scurt e vorba de o poveste de dragoste si despre cat de mult se poate schimba o persoana. Dintr-un golan baiatul ajunge student la medicina . Protagonistii sunt : fata unui preot si un baiat neglijent care numai la studii nu se gandeste ! Merita vazut ! :)
1 5 1