Răspunsuri

2014-03-11T22:16:10+02:00
Pai..Marasesti este o locatie...In razboiul ptr reintregirea nationala,in anul 1917:Victoriile militare de la Marasesti,Marasti si Oituz.
Da, stiam.. dar, ce semnificatie are?
Mausoleul de la Mărășești este un monument unic în țară și printre cele mai frumoase și impozante din Europa. Amplasat pe drumul ce duce de la Focșani la Adjud, el străjuiește locul unde, în 1917, s-a purtat poate cea mai importantă bătălie din Primul Război Mondial. Doar aici au căzut pentru a-și apăra patria și neamul 21.000 de soldați alături de 480 de ofițeri.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T22:56:47+02:00
Batalia de la Marasesti se inscrie in triunghiul de glorie a armatei romane, care sprijinita din ce in ce mai putin de catre rusii care incepeau sa dezerteze a reusit sa opreasca definitiv tavalugul puternicei ofensivei germane.
Aici maresalul german Mackensen si a vazut apunand definitiv steaua lui norocoasa avand in fata soldati romani care nici uniforme nu mai aveau dar se aparau ca niste lei. In zadar au asaltat nu o data transeele romanesti, in zadar a folosit mitraliere sau tunuri.... romanii au aratat lumii ca pot apara  glia strabuna chiar si cu pretul vietii.