Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T02:45:07+02:00
Depresiunea colinara a Transilvaniei este mai densa in populatie decat zona Podisului Moldovei. Explicatia o regasim in faptul ca in aceasta zona a Transilvaniei exista mai multe zone de aglomeratie industriala ceea ce face ca numarul pe km patrat sa fie mai ridicat decat in Moldova.
2014-03-12T10:21:02+02:00

depresiunea colinara a transilvaniei? 2,6 mil de locuitori (11% din populația României). Densitatea medie este de 100 loc/km2 cu diferențe între centru (mai mică) și margini (peste medie).

podisul modovei: o densitate ridicata a populatiei (150-200 loc./km¨) datorita sporului natural ridicat (6-7 %o) fata de media pe tara.