Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T20:57:57+02:00
Poti zice,ca intr-o zi cand eram la castelul Peles,m -am intalnit cu cateva din prietenene mele.Noi am mers la.... (undeva,unde ti-ar fi placut sa vizitezi),si ne-am distrat.Mie mi-a placut....(un anume loc..),iar lor (prietenelor adica) le-a placut...(un anume loc). Noua ne-a placut mult ce am vizitat si le fel si voua  v-ar fi placut..! Tu mai poti dezvolat!!!
2014-03-11T21:16:27+02:00
Este 11 iunie.O zi perfecta de vara..Soarele incalzeste usor pamantul. (....poti aduaga tu)
Eu,Miruna si Mihaela am la joaca. (..poti aduaga tu)
-Miruna,l-ai vazut pe baietelul de pe banca din stanga noastra?
-Da si nu pare prea fericit..Haide sa ne jucam cu el.
-Buna idee!
(... poti adauga tu)
-Buna!Eu sunt (numele tau) iar ele sunt Miruna si Mihaela.Vi sa te joci cu noi?
(de aici poti continua tu)
Sunt prea putine forma,dar e bine!
Ai zis : "Eu ,Miruna...." ,eu este forma acc