Răspunsuri

2014-03-11T20:35:58+02:00
Fractiile zecimale?
la ele te referi?
da
pai cate zerouri are numitorul, atatea pui si la numar ( in fata lui) ex: 1/10= 0,1. fractiile cu mai putine zerouri sunt mai mari.. ex: 0,1>0,01
scuze, e mai mare fractia care are mai putinie zerouri DUPA VIRGULA
multumesc dar totusi mai imi poti explica odata ca sunt cam grea de cap :) te rog frumos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T20:42:15+02:00
Pentru a ordona doua fractii cu virgula trebuie sa le compari 
se compara mai intai partile intregi cea mai mare este fractia cu partea intreaga mai mare/ex;21,307>21,105
daca partile intregi sunt egale se compara partile zecimale/ex:18,222<18,322
1 5 1