Am o problema de matematica de clasa a 3 a olimpiada si nu gasesc rezolvare. Este cineva dispus sa ma ajute?

2
Pentru ce ajutor ?
Ti-am rezolvat-o !
Pai unde este rezolvarea?
Doamne !!! Este mai jos ...la raspunsuri , nu la comentarii !
Multunesc mult! Ai facut un copil fericit! Noapte buna !

Răspunsuri

2014-03-11T19:55:07+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-11T20:06:20+02:00
A.I____I____I
B.I____I    
                               } 20 suma dintre B si C                  
C.I____I____I____I      
    20:4=5 lei Barbu
    5x3=15 lei Carmen
    5x2=10 lei Ana
2 3 2