Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T19:42:52+02:00
Deoarece maxilarul lui se poate desprinde de mandibula, asa ca isi poate mari gura cat de mult vrea

2014-03-11T19:43:37+02:00
Pai sarpele are un os in spatele gurii care este in forma de patrat , iar acesta in ajuta sa deschida gura foarte mult si plamanii lui nu sunt fixati ei se pot largii cand intra hrana . 
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii............merci de ajutor ;)
SI ARE UN SINGUR PLAMAN