Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T19:38:50+02:00
Trebuie sa ai incredere in tine, sa fii sigura pe ce spui..
Cel mai important e sa nu iti fie frica sa iti spui propria opinie..Fiecare are acest drept.
Sa nu ii bagi in seama pe ceilalti,care te contrazic sau iti spun ca ceea ce vrei sa le spui celorlati e total gresit..

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-03-11T19:39:32+02:00
Poti incepe cu "Parerea mea este ca......" sau  "Consider ca ......." etc.