IMI PARE RAU, N-AM STIUT.
nu-i nimic
SPER CA NU TE-AU DERANJAT AFIRMATIILE MELE.
PAI, FILMUL PE CARE IMI PLACE SE NUMESTE CARTEA GROAZEI DEOARECE ESTE VORBA DE O FATA CARE II PLACEA SA SPERIE OAMENII.
NU CRE CA TE VA AJUTA CE AM SCRIS

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T19:15:23+02:00
P.S.: I love you. Pentru ca este un film de dragoste foarte frumos si imi place gestul pe care la sotul femeii dupa ce a murit.
filmul meu pref. este titanic fiindca este un film extraordinar de tristete si te face sa fi curioasa ce se intampla...il ador
2014-03-11T19:20:59+02:00

filmul meu preferat este ”jane eyre” si prezinta povestea de dragoste dintre domnisoara eyre si domnul rochester.
1 5 1