Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T19:12:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Titanic deoarece este singurul film care m-a facut sa plang
2.Toate filmele [5] Saga amurg deoarece este o idee super in legatura cu un film
3.Jurnalele vampirilor pentru ca sunt 1000 de intorsaturi
1 5 1
2014-03-11T19:15:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Столетняя невеста este un serial Corean și subtritat în rusă, descrie istoria unei familii ce-a fost blestemata.