Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T19:14:05+02:00
8,243 + 108 =116,243
108- 8,243 =99,757
108x 8,243 =890,244
8,243 x 100= 824,3
11,3 + 0, 241 =11, 541
0,003x 1000=3
0,003 x 1, 25=0,00375
2 5 2
2014-03-11T19:23:23+02:00
8,243+108=116.243
108-8,243= 99.757
108x8,243=
890.244
 8,243x100=824.3
11,3+0,241=
11.541
 0,003x1.000= 3
 0,003x1,25=
0.00375
     Sper ca te-am ajutat !




1 5 1