~Buna seara ~
Va rog ajutati-ma !
Imi explica si mie cineva ce e cu Ipotenuza Cateta [la geometrie] / Cateta , Cateta , etc?
Si cum imi dau seama de ele? De unde?
Ce reprezinta ele? :-?

2

Răspunsuri

2014-03-11T18:50:05+02:00
Iti trebuie teorema?
:))) Sunt a 7-a :D...pentru putin !:*
Comentariul a fost şters
Aaa, nu-i nimic :) cand vei face cu radical chiar nu vei intelege nimic din matematica:))
Comentariul a fost şters
:)
Cel mai inteligent răspuns!
  • m2r
  • Începător
2014-03-11T18:54:00+02:00
Pai! triunghiul dreptunghic este alcatuit din 2 catete si o ipotenuza! Tot timpul cele 2 catete formeaza unghiul de 90 de grade,iar ipotenuza este cea mai mare lat din triunghiul dr! daca mai ai nev de alte informatii spune'mi!