Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T18:43:43+02:00
Se poate face transformarea din dm cub in litri (nu din dm patrat).

1dm cub = 1 litru
1cm cub = 1 mililitru

Din exemplul tau  3 dm cubi = 3 litri 
5 3 5
2014-03-11T18:44:23+02:00
Nu cred ca se poate ,adica  dm^{2} = L,iar [tex] dm^{2} se refera la suprafata  ,pe cand  dm^{3} se refera la capacitate.Ar insemna ca are o infinitate de dm^2
Gasisem undeva ceva asemanator ,ce  spunea ca 1 cub cu latura de 1 metru este format dintr-o infinitate de pătrate cu latura de 1 metru.