Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T18:23:01+02:00
Fapta - lucrata, realizata, formata
dor - amintit, sentimentalist, emotionant, dureros
povestire - veche, indelungata, neinteleasa, adevarata
vorba - dulce, usoara, grea, trista, suparatoare, sincera 
33 4 33
2014-03-11T21:03:44+02:00
Fapta = fapta rea,buna,necurata,urata,etc ; dor = nebun,amar,malefic,etc ;povestire = frumoasa,urata,interesanta,plictisitoare,folositoare,nefolisitoare,etc ; vorba= dulce,amara,necuviincioasa,lunga,scurta,frumoasa,etc

24 4 24