Răspunsuri

2014-03-11T17:59:47+02:00
El merge la săniuș - subiect,nominativ
Prietenii ei suntem noi - nume predicativ, nominativ
Prietena mea, ea, scrie - atribut apozițional, acuzativ
Vom pleca după voi- complement circumstantial de timp, acuzativ
Mihai scrie ca tine- complement circumstantial de mod,acuzativ
Andreea merge înaintea ei - complement circumstanțial de loc, dativ

mss mmult
lel, nu știam în ce fel vrei pronumele că așa îți dădeam și eu. sry
aha dar sunt bune ?
da, sunt 100% sigură
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T18:04:04+02:00
Pronume personal, subiect - El este plecat .
pronume demonatrativ, nume predicativat - Mama mea este aceasta .
pronume posesiv, complement de loc - A fost la ai sai .
pronume de intarire, atribut apozitional - Eu, insami am facut tema .
pronume refexiv , marca diatezei reflexive - Se duce dupa ea .
pronume negativ , complement indirect - Nu am spus nimanui .