Heei ! Cine ma poate ajuta cu o compunere despre un colț de natura , surprins in anotimpul primavara . (6-8 rânduri ) . Trebuiesc folosite cat mai multe adjective . E urgent , va rog frumos sa ma ajutati !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T17:55:51+02:00
In ochii mei mari se oglindeste un peisaj de primavara . Sunetul relaxant al pasarilorce tocami si-au gasit perechea  se aude din departare . Fluturii ies sfiosi la iveala, acoperind florilece imi coloreaza copilaria . Totul este de vis . Cerul este strapuns cu sfiala de micutul soare , ce tocmai isi strecura razele printre frunzele micute , aparute de curand .
Etc .
2014-03-11T18:19:05+02:00
GRDINA DIN FATA CASEI                                                                                          UN COLT DE RAI IN CARE SE OGLINDESC RAZELE AURITE ALE PRINTULUI SOARE PRINTESELE CU ROCHII DE DIFERITE CULORI SUNT SARUTATE CU DRAGOSTE DE PRINT FIECARE ARE UN PARFUM DULE .pE ROCHIILE PRINTESELOR SE AFLA  MULTE PODOABE VERZI SI NEPRETUITE REGINA ESTE  INBRACATA INTR-O ROCHIE ROSIE SI MINUNATA PE CARE SUNT PRESARATE   MULTE MULTE SMARALDE       MARONII SI ASCUTITE REGINA ESTE VIZITATA DE IUBITUL SAU REGE CARE ESTE IMBRACAT IN VESMINTE CENUSII  IN FIECARE SCLIPIRE A SOARELUI