Răspunsuri

2014-03-11T17:48:46+02:00
Eu am vazut o furnica
el este un om cum se cade
in padure am vazut multi busteni

Furnica cara hrana pt ea
Onul bun se cunoaste
Bustenii sau carpat de cu seara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T17:50:29+02:00
Substantive comune:

Furnica isi cauta provizii pentru iarna.
Omul se plimba pe strada.
Bustenii au fost taiati cu toporul.



substantive proprii:

Numele meu de familie este Furnica
Fiind puternic i se spune "Omul de Fier".
Am plecat in localitatea Busteni.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters