Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T17:00:18+02:00
Cum sa le traducem in spaniola cand sunt deja in spaniola?
te creo - te cred 
yo soy asi - eu sunt aici 
yo soy asi inseamna eu sunt asa
te creo- te cred
yo soy asi- eu sunt asa
Yo soy a si-eu sunt
Te creo-te iubesc
2014-03-11T17:01:25+02:00
Te creo- te cred
yo soy asi- eu sunt aici

te creo- te cred
yo soy asi- eu sunt aici
te creo = te cred
yo soy asi = eu sunt aici