AJUTOR CAT MAI REPEDE :D !
*Alcatuiti enunturi in care cuvintele urmatoare sa aiba minim 2 sensuri. Cuvintele sunt:dor , ori , noi!
Stiu cate 2 sensuri pentru fiecare! daca mai aveti si alte idei , ajutati-ma va rog!

2
1.Imi este dor de mama
2.Eu am citit cartea frunze de dor de Ion Druta.
3.Am repetat poezia de multe ori.
4.Andreia vei veni la mineori nu vei veni??
5.Noi iubim sa citim versuri.
6.Eu miam cumparat blugi noi de la magazin

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T17:00:13+02:00
Mi-e dor de parinti. Ma dor picioarele. Ori vrei la mare ori vrei la munte? Am inmultit doi ori patru. Noi suntem fete. Am haine noi.
1 5 1
2014-03-11T17:03:25+02:00
1.Imi este dor de mama
2.Eu am citit cartea frunze de dor de Ion Druta.
3.Am repetat poezia de multe ori.
4.Andreia vei veni la mineori nu vei veni??
5.Noi iubim sa citim versuri.
6.Eu miam cumparat blugi noi.

1.Imi este dor de mama
2.Eu am citit cartea frunze de dor de Ion Druta.
3.Am repetat poezia de multe ori.
4.Andreia vei veni la mineori nu vei veni??
5.Noi iubim sa citim versuri.
6.Eu miam cumparat blugi noi.