Ce este ''Ai mei'' in urmatoarea propozitie:

Ai mei sunt cei mai iscusiti elevi

2
cp
adjectiv posesiv este doar atunci cand este urmat de un substantiv cu care se acorda in gen nr si caz
ca la orice alt adjectiv
pronume posesiv
era adj pronom posesiv daca era ,, Elevi mei sunt cei mai iscusiti ''

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T16:54:32+02:00
  • Utilizator Brainly
2014-03-11T16:54:45+02:00
Pronume  -ai mei............................