cum s-a format cuvantul fire? ca nu inteleg. prin conversiune ??? din ce?

2
păi ca să fie derivare, fire, trebuie să aibă legătură cu verbul ”a fi” . idk eu zic că e conversiune
convinge-ma.
conversiune din vb nu are cum
grabit, izbit astea sunt
si ca sa vezi ca e derivare cu sufix cauta pe dex

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T16:56:41+02:00
Derivare , de la verbul "a fi" cu ajutorul sufixului "re" , banuiesc.
2 3 2
2014-03-11T17:01:46+02:00