Răspunsuri

2014-03-11T16:44:22+02:00
Zigoptere-libelule
oscilatoriu-pendular
ordin-comanda
campanula-clopotel
reflexe-indoite
vibratie-zbîrnîit
gratie-ostreț

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T16:57:39+02:00
Zigoptere - ordin de insecte cu corpul colorat cu albastru sau verde-deschis cu reflexe metalice si doua randuri de aripi transparente: libelulele.

oscilant - pendular, care se misca alternativ, in sens invers

ordin - categorie, domeniu

reflex - reactie brusca

vibratie - infiorare, freamat

gratie - finete, gingasie, dragalasenie
1 5 1