Imaginativa o intalnire cu ciobanul BUCUR . ce iati povesti despre bucuresti

2
București este capitala României și, în același timp, cel mai populat oraș, centru industrial și comercial al țării. Populația de 1.883.425 de locuitori (2011[4]) face ca Bucureștiul să fie al zecelea oraș ca populație din Uniunea Europeană.

Răspunsuri

2014-03-11T16:02:33+02:00
Bucurestiu a devenit o capitala foarte mare si foarte frumoasca din punc de vedere estetic . O data cu dezvoltarea tehnologiei bucurestiul fiind si poreclit ca micul paris deoarece era foarte frumos si foarte bine ingrijit 
17 3 17
Comentariul a fost şters
Este un oras plin de monumente istorice si este capital ROMANIEI .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T16:04:16+02:00
București este capitala României și, în același timp, cel mai populat oraș, centru industrial și comercial al țării. Populația de 1.883.425 de locuitori (2011[4]) face ca Bucureștiul să fie al zecelea oraș ca populație din Uniunea Europeană. În realitate Bucureștiul adună zilnic peste trei milioane de oameni, iar specialiștii prognozează că, în următorii cinci ani, totalul va depăși patru milioane.[5] La acestea se adaugă faptul că localitățile din preajma orașului, care vor face parte din viitoarea Zonă Metropolitană, însumează o populație de aproximativ 430.000 de locuitori.[6]


9 4 9