Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T15:42:30+02:00
La scoala ati discutat depre Emil Racovița ?
Racoviţă a coborât pe banchiză şi a fost înconjurat de pinguini.

- De ce vă agitaţi pinguinilor?
- Animalul cu care ai venit ne va mânca toţi peştii, spuse Regalul.
- Acela nu este un animal! Este o corabie, care nu se hrăneşte decât cu vânt.
- Peştii ne sunt în siguranţă? Întrebă şi Moţatul.
- Desigur! Voi şi familiile voastre aveţi hrana asigurată.
- Să aveţi grijă cum umblaţi, căci avem ouăle în grijă, spuse imperialul.
- Cum le aveţi în grijă?
- Soţiile au depus ouă în această toamnă şi au plecat în concediu pe mare.
- Şi voi le păziţi?
- Da. Le păzim până trece iarna. Noi, masculii imperiali suntem cei mai chinuiţi masculi căci trebuie să clocim ouăle.
- Săracii de voi! Şi ouăle sunt în siguranţă. Vom petrece împreună lunile de iarnă şi vom avea grijă unii de alţii.
Toate bucatile sunt compunerea.Dar nu am putut sa o scriu pe toata pt. ca nu imi da voie pe site.
Sper ca te.am ajutat.
2014-03-11T15:47:33+02:00
Poti sa scrii asa :PINGUINUL-daca vrei sa explorezi locul unde locuiesc eu sau animalele de pe aici eu te pot ajuta.Sunt o pasare care nu poate zbura,am doua culori negru si alb sunt tare istet si agil (asta e din gluma:eu am inventat dansul pinguinului) cred ca ti-am fost de folos ^_^   ^_~
1 5 1