Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T14:15:53+02:00
Obstacolele pot fi de la simple pietre, la munți care apar din senin. Poți povesti despre o persoană din imaginția voastră care vrea să ajungă undeva, să-și atingă un anumit scop și care se întâlnește cu o mică piatră de care nu poate să treacă ușor, apoi în fața persoanei se ivește un munte imens, dar vorbind cu muntele acesta se deplasează și îi face loc. La un moment dat vine și o mașină care duce persoana mai departe, dar dupa ce coboară din mașină vede un rău imens de care nu poate să treacă decât dacă se aliază cu vântul care o poate duce peste râu. te poti ajuta de asta
2014-03-11T14:16:28+02:00
Ar trebui sa ai o imaginatie bogata si sa te descurci singur nu sa depinzi de internet :D
TicTacPL
Ok eu am incercat sa ai dau un raspuns daca nu am fost de folos ok . Bye :)
la revedere
Bun Ziua ! ;)
:)))