Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T13:39:31+02:00
"Ca să nu cer împrumut
La vecina mea furnică,
Fi'ndcă nu-mi dă niciodată,
Şi-apoi umple lumea toată
Că m-am dus şi i-am cerut..."

 Din aceste versuri, din cuvintele greierului ne dam seama ca vecina furnica era tare harnica, dar pe cat era de harnica, pe atat era si de zgarcita cu vecinul ei, greierele.
10 3 10
2014-03-11T14:00:04+02:00
"Ca să nu cer împrumut
La vecina mea furnică,
Fi'ndcă nu-mi dă niciodată,
Şi-apoi umple lumea toată
Că m-am dus şi i-am cerut..."Furnica da dovada   de rautate chiar daca  este harnica
3 5 3