Răspunsuri

2014-03-11T13:02:20+02:00
Animalele impuscate in padure sunt inca vii- Adjectiv
 Tu vii maine pe la mine?- Verb
Astazi mi-am plantat doua vii in curte - substantiv
30 3 30
1. Când mai vii pe la mine, am să fac o prăjitură foarte bună. 2. Eu plec, iar tu vii. Mereu suntem în contratimp.
4. Vi-i cer acum, pentru că mâine sigur uit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T13:16:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acest tablou e pictat cu niste culori vii. (adj)
Cind vii de la concert,  te rog sa ma anunti. (verb)
Vara imi place sa ma duc la buncii la vii. (subs)
33 4 33