Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-11T12:33:40+02:00
Unul ara,
Doi se uita, Patru-mping
Si unul mana. 
 
Poate fi asemănatăFără grijă cu o roatăPrima este învăţatăCare-i  cifra căutată?(zero)
23 4 23
Zici că-i o clepsidră mare
Aşezată în picioare
După şapte ea soseşte
Haide spune, se numeşte ...
(opt)
ms
npc.
Câte luni sunt într-un an?
Câte zile-n săptămână,
Câţi ani am şi câte oare,
Câte degete la mână?
Toate astea vei afla,
Învăţând a...
număra!
despre numaratoare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T12:35:45+02:00
Cinci pitici     cinci voinici...      cat ii vezi de mititei,   faci cu ei   tot ce vrei  scrii joci mingea, impletesti, palate construiesti   (degetele)    peste tot gasesti in lume   cinci frati cu acelasi nume  (degetele)     doi caini gatuiti peste poarta azvarliti.(desagii)    o mie de fratiori o mie de dinti sori stau infipti cate si-o mie  intr-un fund de farfurie.(floarea soarelui)
16 4 16