Răspunsuri

2014-03-11T12:50:24+02:00
                                                                                                                11.02.2014                                      draga (scri numele lui sau ei)                                                  Iti doresc o primavara frumoasa.Si bucurie in suflet!                                                                                                                                  Cu drag(scri numele tau)
draga alin vreu sa iti spun ca esti cel mai bun coleg dintre toti colegi sper sa iti palca scrisoarea mea cu drag oana
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T12:54:53+02:00
Draga Alin ,am inceput din nou o alta primavara.Iar visul incepe  ,acum cu muguri firavi,cu adieri racoroase,cu miros de iarba verde si cu raze de soare timide,cu soapte curioase,cu rasete de copii.Un sambure de bucurie rasare in inima mea si sper sa inmuguresca si in sufletul tau.Din parte mea colegului ,meu de banca ii doresc o,primavara,frumosa plina de bucurie si de note mari....Soarele care a adus razele pe srada la mine sper sa rasara in curand  si pe strada ta!...o primavara frumoasa!