Doua foi patrate de tabla din acelasi material au aceleasi dimensiuni exterioare insa una este decupata in interior. La cresterea temperaturii latura patratului mic creste sau scade? Care dintre ele va avea latura exterioara mai mare?

2

Răspunsuri

2014-03-11T11:29:00+02:00

eu cred ca la cresterea temperaturii latura patratului mic va creste.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-11T11:37:05+02:00
 La cresterea temperaturii latura patratului mic creste deoarece se dilata la incalzire!
2 5 2