Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:52:32+02:00
Draga fratioare.
eu plec de acasa si tu ramii singur acasa.
in timpul acesta,fa curat!
du ciinele la plimbat!
nu fa dezordine!
nu te juca cu focul sau cu alte lucruri periculoase!
nu fa zgomot mare!
sunama la fiecare 2 ore!  
             sper ca te-am ajutat cu ceva))
2 5 2
2014-11-19T18:55:27+02:00
      Dragul meu Mihai,
Sunt tare trista ca a trebuit sa ramai acasa cu bunica.Daca ai stii ce frumoase sunt privelistile de aici de la munte!Si ce dese par padurile!Nicioadata nu am mai vazut atatia copaci adunati intr-un singur loc!M-am asigurat ca anul viitor vei veni si tu- i-am facut pe parinti sa promita.Proprietarul cabanei la care stam a fost atat de politicos!In fiecare zi vine dis-de-dimineata si aprinde focul in semineu ca atunci cand ne trezim sa fie cabana incalzita.Ne-a aratat unde locuieste el- nu prea departe,dar de dimineata,cand esti obosit nu iti vine sa faci drumul acela.Aseara am calarit cai!Calul pe care l-am calarit eu era negru ca abanosul,cu o coada lunga si picioare zdravene.Daca l-ai fi vazut in realitate!Caii sunt atat de mari pe langa cum apar ei in desene!Abea astept sa te revad.Salut-o pe bunica din partea mea!
                                                                      Cu drag,
                                                                            sora ta.