Răspunsuri

2014-11-19T18:34:14+02:00
Jucatia mea preferata este ursul panda. Este alb, dar are labutele si urechile gri. Nu este tocmai mare.L-am primit de ziua mea de la un prieten. Inseamna mult pentru mine si il ador.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:47:46+02:00
Ursuletul meu panda este cea mai dragalasa jucariae de plus din cate s-au vazut ! Cu urechiuse negre micute si pufoase , cu nasul micut si gri si cu labutele , parca patate de taciune , el reuseste sa fie cel mai bun prieten al meu ! Multumesc  ... ( pe spatiul punctat pui numele ursuletului ) 
4 3 4